Klubben

Arvtaker søkes

Jeg planlegger å tilbringe noen måneder i Australia fra desember og utover, noe som vil gjøre det ganske tungvint å fortsette som administrende nestleder i Fløya Bueskyttere. For å gjøre ting verre, er jeg ikke en gang sikker på om jeg kommer til å bo i Tromsø spesielt mye lenger etter at jeg kommer tilbake igjen.

Derfor ønsker jeg at vi ordner med noen som kan permanent ta over for meg i god tid før desember. Rollen min er hovedsaklig å fungere som admin på denne hjemmesiden (der har jeg så langt vært sløv… beklager, Liv Elin!), og som bindeledd mellom klubben og resten av verden. Dette dreier seg for det meste om Fløya-ledelsen, nye kursdeltakere, utstyrsleverandører, Norges bueskytterforbund og Troms Bueskytterkrets. Det er ingen stor eller vanskelig jobb, jeg sender vel 2-3 e-poster i snitt per uke, men det lønner seg nok å ha et noenlunde ryddig hode. Mer praktiske ting, som å holde orden på klubbens utstyr og å arrangere nybegynnerkurs eller lignende arrangementer, er det vår store leder Hallvard som tar seg av.

Jeg sier ifra om dette så pass tidlig, slik at dere kan ha det i bakhodet en stund og se om dere er interesserte. Det er fullt mulig at vi kan ordne en overgangsperiode, med gradvis overtakning av ansvar. For å være litt dommedagsprofetisk: Hvis ingen er villige til å ta over, kommer jeg ikke til å fortsette med nestlederpliktene etter at jeg har dratt, noe som kan bety begynnelsen på slutten for klubbens eksistens. *dramatisk musikk :o* Så det er litt viktig at du sier ifra hvis du tror dette kan være noe for deg.

Jeg er nå åpen for spørsmål og kommentarer. 😉

1 thought on “Arvtaker søkes”

  1. Æ klare å administrere hjemmesia sjøl, d kunne bare være en bra ting å ha en co-admin i tilfelle musefelle.

    Ellers…æ visste jo dette men det gjør mæ skikkeli deppa.

Legg igjen en kommentar

