Diverse

Stock-foto av bueskyttere

En eller annen har søkt etter modeller av bueskyttere her hos oss…og siden dette er noe jeg selv har lett med lys og lykte etter tenkte jeg at jeg alltids kan dele noen av resultatene med dere. 🙂

Jeg har selv en konto på DeviantArt, og har erfart at dette er det stedet på nett man finner best bilder. For å lette søket har jeg lett fram til den rette strengen. Noen eksempler under:

Bildene er lenker til fotografenes egne DA-kontoer. Have fun! 🙂

Legg igjen en kommentar

