Diverse, Klubben

Yule is Upon Us!

Juleavslutning på Fløya!

Velkommen til et midtvintersblot/juleavslutning,

som er helt i ånd med våre interesser og ferdigheter!

Vi er booket i kafeen mandag 20/12 1830-2030. Ettersom det er usikkert om strømkretsene nede i hallen tåler belastningen fra et kokeapparat, vil Magne at vi varmer gløgg og koker kaffe der oppe. Vi kan jo saktens bære med oss sakene ned etterpå. Ellers blir det fingermat og pepperkaker. De som vil ha brus eller annet tar det med selv. Og er det noen som vil ta med seg noe annet så tar vi gjerne imot! 🙂

Det vil bli noen uformelle konkurranser med litt uortodokse regler og blinker. 😉

BUESKYTTERKONKURRANSE  –  SVERDFEKTING  –   OG FORHÅPENTLIGVIS EN PINJATA?

Antrekk: kom som du er, men

SVÆRT GJERNE MIDDELALDERSK!

3 thoughts on “Yule is Upon Us!”

  1. Hei Liv,

    Min mand er praktiserende lege og er på Kvaløysletta legekontor. Han har lige skrevet en sms om at han først er ferdig 1800 – men hvis jeg kender ham ret bliver den 18.30 og bagefter skal han så hjem med bus til sentrum. Så det er nok ikke en god ide at jeg er den der har gløgg med! Jeg beklager meget. Tror du du kan finde en anden? Ring evt. 93026145 hvis en kan hente gløggen for jeg har købt den. Men hvis ikke så bruger vi den bare til noget andet.

    Vi ses måske senere i aften og ellers efter jul. Var det sidste kursusdag iaften?

    Hils og god jul for en sikkerhedsskyld. kH Mette

  2. Hei Liv Elin

    Bare lige en kommentar – jeg er nødt til at vente på min mand før jeg kan gå fra børnene! Det glemte jeg lige at forklare 🙂
    KhMette

Legg igjen en kommentar

