Konkurranse/stevne

Friskserien?

På leting etter info om årets Frisk-serie brukte jeg søkeord «NBF» og da fikk jeg sannelig mange rare treff. Jeg nevner i fleng Norsk Brukshundsportforbund, (what a mouthful), Norges Biloppsamleres Forbund, (pass dere for dem), Norsk Bartenderforening, Norges Brevdueforbund, National Bank of Fujairah (wot?) og Norske Bølgepappfabrikkers Forening. Jeg ante ikke at det var så mange bølgepappfabrikanter. Norsk Bueskytterforbund kom i bunnen av side 6. :p

Jeg fant ikke noe om Frisk-serien for voksne, men for ungdom starter den nå i november. Er det noen som har lyst på det? Det gjelder følgende klasser:

Damer jr. og Herrer jr. inntil fyllte 20 år i inneværende kalenderår
Piker og gutter kadett inntil fyllte 17 år i inneværende kalenderår
Piker og gutter rekrutt inntil fyllte 15 år i inneværende kalenderår

Juniorer skyter seniorrunde.

Korrespondanseskyting for ungdom går over 5 omganger f.o.m. november 2011 t.o.m. mars 2012, der de tre beste omgangene teller.

Det skytes i følgende klasser compound, recurve, barebow og tradisjonell.

Meld interesse i løpet av neste uke, så kan vi se om vi får til dette. 🙂

Les mer om dette her.

 

Legg igjen en kommentar

