Diverse

Oppdatering av medlemslisten

Det er på tide å oppdatere medlemslisten vår i Fløya-arkivet. Jippi! 😀 Vi gjør det på denne måten: Under legger jeg ut medlemslisten slik den er i dag. Hvis du står på denne listen, vil jeg ha en enkel beskjed om du har tenkt å fortsette i klubben eller ikke. Hvis du tenker å fortsette et halvt år, presisér dette. Beskjed kan enten sendes som et svar på dette innlegget, eller til meg på jorgen.osterpart@gmail.com, eller til meg på 41 56 58 34.

Hvis du ikke står på denne listen, men har tenkt å være med i klubben i år, trenger jeg i tillegg til beskjed, følgende:
– Fullt navn
– Fødselsdato
– Adresse
– Telefonnummer og/eller e-postadresse

Jeg må innrømme at jeg skulle ha begynt med dette tidligere, da fristen er satt til førstkommende mandag. 😦 Så det hadde vært fint om du svarte med gang du ser dette. Jeg kommer til å være på trening på mandag for å avhøre de som ikke har svart til da, og eventuelt ringe de som ikke er der. Hvis du vet om noen som har sluttet, og som tvilsomt får med seg dette, hadde det også vært fint om du nevner det. 🙂

Medlemsliste per i dag
Kim Aune
Eirik Fredriksen
Oscar Grøntoft
Bent-Are Gundersen
Emil Hallen
Øystein Jacobsen
Hallvard Kongsli
Robert Pettersen
Victor Rommen
Liv-Elin Røberg
Tonje Sommerli (fortsetter)
Tobias Steinsrud Lind
Anna L. T.
Kristine Vike (fortsetter)
Håkon Wallan

Nye medlemmer
Jørgen Østerpart

Medlemmer som har sluttet
Magnus Østlie

4 tanker om “Oppdatering av medlemslisten”

  1. Bent-Are her. Jeg blir ikke å fortsette som medlem, da håndverket, sverdklubben og oppstart av eget verksted til sommeren/høsten blir å være øverst på min prioriteringsliste.

  2. Har gitt Fløya sentralt beskjed om at jeg ikke er medlem lengre grunnet skade som dessverre ikke er forenlig med bueskyting. Dessuten bør Fløya legge mer i å få lokalet i skikkelig stand, for oss astmatikere er støvforholdene uforsvarlig…

Legg igjen en kommentar

