Dugnad, Hall

On a roll!

Det gikk ut innkalling til plutselig dugnad i dag, naturlig nok med dårlig oppmøte. Jeg fikk beskjed om dette litt over kl.14 selv, og sendte deretter ut en gruppemelding som etter det jeg forstår ikke har nådd fram. (elendig aplikasjon for utsending av gruppemeldinger som nå er avinstallert.) Jeg laga også en event på Face, uten at jeg egentlig trodde folk kom til å se den i tide, bare som en slags safety measure. Og det gjorde dere vel egentlig i nøyaktig så liten grad som jeg frykta.

Victor, Kristine og jeg har lempa dekk og hengt opp vajeren til pilfangernettet. Omtrent halve bredda på arealet vårt er rydda. Så snart endeveggen er sparkla og malt kan vi henge opp nettet og begynne å bruke banen igjen. Jeg vil derfor oppfordre dere til å bruke litt tid der oppe når dere selv har mulighet, det er mange meter vegg som skal sparkles. Tonje er i Irland på ferie og jeg har ikke nøkkelkort,så snakk med hverandre så dere kommer dere inn på ettermiddag/kveld.

Sparkel, papirtape og sparkelspader står på et bord like ved sofaen vår. Det står en lang gardintrapp der også. Alle skjøter må påføres et tynt lag sparkel, papirtape legges så over den sparklede skjøten før man påfører et tykkere lag sparkel. Jobb med en skjøt av gangen ettersom alt skal legges vått i vått. Årsaken til at også denne veggen skal sparkles er brannvern. Ut over dette er det ikke noe vi skal gjøre før Magne er tilbake fra ferie neste mandag.

Vær snille og vaske sparkelspadene etter bruk!

Legg igjen en kommentar

