Film

Brave


Så…visningene er ikke lagt ut på Aurora’s nettsider enda, men Raymond sier fredag kl.17 med mulighet for en visning på engelsk senere på kvelden, lørdag og søndag kl.13,15 og 17. Det kan også bli en engelsk visning på kvelden på søndag. Dette vil nok være klart onsdag kveld. Jeg håper inderlig at de setter opp visninger på engelsk, for da vil vi få oppmerksomhet fra et litt voksnere publikum også. 😀

Vi leverte nettet forrige mandag, det henger Raymond opp selv. I går leverte vi stativ, skytematte og blink. Vi har også kutta 4 tynne bjørkestammer som vi skal montere sammen til et stativ som vi kan henge banner og produkter på. Jeg ser at vi trenger noen flere av de korte, hvem kan ta seg av det? Eller kanskje vi kan bruke spydene!

Vi må lage en plan ift hvor mange visninger vi skal være til stede. Raymond syns seff at mest er best 🙂 men det spørs om vi kan etterkomme det ønsket. Så først og fremst må jeg vite hvor mange som kan stille opp, og når. Svar på denne posten eller på Face. Eller SMS eller mail…anything goes…bare gjør det så snart som mulig! Og helst innen onsdag kveld.

Det hadde vært veldig fint om vi kunne stille minimum 2 stk av gangen på stand. Jeg tar med meg alle sauene og geitene mine og det av klær som er bra nok. Jeg lar revene ligge igjen hjemme, gidder ikke den diskusjonen. Hva dere andre gjør ift det legger jeg meg ikke bort i. 🙂

De som tar med klær må ta med kleshenger. Ellers tenker jeg at det må være en fin ting om vi kan vise så stor bredde som mulig…brynjing, nålebinding, broderi, lærarbeide osv. Både ferdige og påbegynte prosjekter…det vil være kult om vi kan sitte og jobbe der med smått handtverk. Jeg tar også med noe å ha over bordene.

Ettersom vi ikke kommer til å sitte der konstant må vi også tenke på hvordan og hvor det skal oppbevares i mellom visningene. Dette vil i stor grad styres av hvor mange visninger vi skal opptre ved.

Legg igjen en kommentar

